"Multi primesc sfaturi, putini profita de ele" Publilius Sirius
Neolevel - Full Time Marketing
Neolevel - Full Time Marketing Home Companie Servicii Resurse BLOG CONTACT

home / servicii / consultanta_marketing / managementul_marketingului /
Managementul activitatii de Marketing


Cand vorbim de serviciile de consultanta in marketing oferite de Neolevel, ne referim pe de o parte la fiecare serviciu specific descris in acest site, dar si la conceptul general de consultanta si management al marketingului.

Pentru cine? Serviciul de management al activitatii de marketing este dedicat:

>> Firmelor care, desi au activitate de marketing, nu au un department  dedicat.
>> Firmelor care au un responsabil de marketing, dar nu si suficienti specialisti pe domenii cheie.
>> Firmelor care nu au inca un sistem de marketing bine pus la punct, care sa includa proceduri, raportari, bugete, planuri de activitati si asa mai departe
>> Firmelor care se grabesc sa porneasca proiecte de marketing
 
Intr-o firma mica sau mijlocie, fie nu se face marketing, fie se face fara sa fie o activitate clar definita, fie marketingul intra in responsabilitatea unor persoane care oricum sunt mult prea ocupate.

O companie mica este in perioada de dezvoltare, activitatea este foarte dinamica si aglomerata. Procesele nu sunt puse la punct, iar firma vrea sa faca cat mai mult si cat mai repede pentru a creste pe piata. 

In majoritatea companiilor de acest gen, de cele mai multe ori se ocupa de marketing fie Directorul General, fie Asistenta sa, sau in cel mai bun caz, Directorul de Vanzari. Aceste persoane au alte prioritati specifice functiei lor. Marketingul vine pe locul doi.
 
Responsabilul intelege importanta marketingului, dar nu are timpul necesar. Asistenta este rugata sa gaseasca furnizori, sa scrie texte, sa realizeze brosuri sa tina legatura cu agentiile de publicitate, etc.  Nu este usor pentru nimeni, dar nici nu merita sa dezvolte un department de sine statator, cel putin nu anul acesta…

Specialistii in marketing cu experienta sunt scumpi pe piata mondiala a muncii. Nu este eficient cand te dezvolti sa pui bazele unui department de marketing.

Cum evaluezi si cum selectezi personalul de marketing, neavand un specialist in companie? Iti permiti sa aloci intre 3 si 6 luni pentru ca noul departament de marketing sa incapa sa faca marketing?

Neolevel ofera o solutie companiilor aflate in aceasta situatie, un serviciu de consultanta curenta in marketing, monitorizare si coaching de marketing, care inseamna de fapt managementul activitatii specifice.

Astfel, Neolevel devine un fel de director de marketing al companiei, lucreaza direct cu Directorul General sau asistenta sa, monitorizeaza activitatea de marketing a companiei, ghideaza activitatile, ofera expertiza care nu renteaza a fi angajata permanent.

Cand firma devine pregatita sa isi dezvolte propriul department, Neolevel o ajuta prin serviciile de resurse umane pt marketing.


Ce inseamna de fapt managementul marketingului clientului?
Pe scurt, Neolevel devine responsabil cu organizarea activitatilor, propune proiecte si le discuta cu reprezentantii companiei. Procesul se desfasoara ca si cum Neolevel ar face parte din companie. Cu toate astea, Neolevel poate sa propuna si sa execute, insa alegerea proiectelor si activitatilor revine managementului companiei, iar furnizarea de informatii si prelucrarea unor documente specifice va fi realizata de personal din companie. 

Omul de legatura:

Pentru serviciile Neolevel, lucram direct cu persoane din compania client.
Avem nevoie sa cunoastem amanunte despre companie, obiectivele strategice la nivel de firma, setul de restrictii importante cu care lucram, si de multe ori avem nevoie sa cunoastem resursele interne ale companiei.

Oamenii de legatura principali pentru relatia cu Neolevel sunt:
 
>> Directorul General al companiei care:
Semneaza contractele
Aproba strategiile si proiectele
Aproba bugetele si semneaza facturile
Aproba platile aferente
 
>> Asistenta Directorului General care:
Furnizeaza informatiile necesare
Executa actiunile conform procedeelor oferite de Neolevel
Tine legatura constanta cu Neolevel
Participa la intalnirile cu furnizorii
 
Procedeul de lucru:

Stabilim impreuna un program de intalniri periodice intre Neolevel si reprezentantii companiei, cat si un program de lucru.
In cadrul intalnirilor periodice cu Directorul General, prezentam proiectele si decidem alocarea resurselor pentru proiectele aprobate.
Pe baza unui plan de activitati, responsabilitati si termene limita, Neolevel lucreaza direct cu persoanele desemnate din cadrul companiei.
Neolevel va dedica un anumit interval de timp pentru a comunica direct cu persoanele responsabile, a urmari si ghida procesele.
Evaluarea proiectelor se face intr-o intalnire formala cu Directorul General.
 
Desigur, fiecare client Neolevel beneficiaza de servicii diferite si de un sistem de lucru personalizat.  Scopul acestui sistem este sa putem desfasura un marketing profesionist, ca si cum firma ar avea de fapt proprii sai specialisti.

Confidentialitate:
 
Pentru ca lucram cu informatii intime ale firmelor cliente, confidentialitatea este cruciala pentru noi.
Vom semna si garanta confidentialitatea pentru datele primite din companie. Vom cere acordul scris al Directorului General al companiei pentru fiecare element realizat, pentru fiecare comunicare publica in numele companiei si pentru fiecare reprezentare a clientului in relatia cu tertii.

Neolevel nu va lucra in nici un moment in numele clientului fara sa fi primit aprobarea si autorizarea clara in acest sens si fara sa ne asiguram ca actiunile desfasurate sunt perfect intelese de acesta.

De asemenea, cerem acelasi nivel de confidentialilate si din partea clientilor nostri. Toate materialele realizate de Neolevel pentru client intra sub incidenta drepturilor de autor iar toate ofertele de servicii sunt personalizate pentru fiecare client.

Ceea ce incercam prin acest serviciu este sa oferim o solutie reala companiilor care nu isi pot permite sa includa in organigrama lor un departament de marketing propriu si suficient de mare incat sa acopere intreaga nevoie de marketing.

Daca va aflati intr-o situatie de acest gen si solutia oferita de noi va avantajeaza, chemati-ne la o discutie mai amanuntita. Vom stabili prima intalnire. Nu va costa absolut nimic. Vom face cunostinta si impreuna ne vom da seama ce se poate face pentru a va ajuta firma sa-si atinga obiectivele. 

Vom realiza apoi o oferta de servicii personalizata si un program de activitati de marketing dedicat companiei dumneavoastra.