„Marketingul este cheia rezultatelor extraordinare pe care le poate obtine firma” Peter Fisk
Neolevel - Full Time Marketing
Neolevel - Full Time Marketing Home Companie Servicii Resurse BLOG CONTACT

home / servicii / imobiliare / dezvoltatori /
Servicii de Marketing pentru Dezvoltatori


Audit de marketing
>> O analiza completa a activitatilor de marketing existente si a potentialului de marketing al companiei sau proiectului
>> O evaluare a eforturilor de marketing si a eficientei activitatilor de marketing anterioare si existente
>> Analiza de piata pentru proiecte imobiliare viitoare
>> O analiza a pietei imobiliare locale si definirea potentialului de marketing al proiectului avut in vedere.
>> O analiza a potentialilor clienti si motivatiilor de comparare in detrimentul competitiei

Strategie de marketing pentru proiect
>> Propuneri de concepte de produs imobiliar si alternative viabile. (posibil doar in faza initiala, cand nu s-au aprobat planurile de arhitectura)
>> Strategie de pozitionare, diferentiere a proiectului, definirea setului de avantaje pentru comparator.
>> Alegerea si definirea clientului potential in vederea adapatarii proiectului conform nevoilor, dorintelor si asteptarilor clientilor vizati.
>> Definirea strategiilor promotionale si de vanzare a proiectelor imobiliare
>> Definirea strategiei de pret si termenilor de plata in vederea obtinerii volumului de vanzari dorit.

Programe de comunicare si promovare a proiectelor imobiliare:
>> Program de participari la targuri interne si internationale si organizarea participarilor
>> Programe de parteneriate nationale si internationale cu agentii imobiliare, freelanceri, si parteneri din alte industrii
>> Planuri de comunicare
>> Programe de publicitate
>> Realizare de prezentari de proiect

Marketing guidelines
>> Un program general de activitati majore de marketing pe care trebuie sa se concentreze compania
>> Detalierea activitatilor in planuri de actiune
>> Bugete estimative de marketing

Coaching de marketing
>> Monitorizarea activitatii de marketing a companiei pe perioada contractului
>> Intalnire lunara cu directorul general pentru evaluarea si ghidarea activitatii
>> Evaluarea actiunilor realizate
>> Solutii pentru repararea eventualelor greseli
>> Propunere de noi actiuni
>> Discutie saptamanala cu persoana de legatura desemnata
>> Ghidare a actiunilor
>> Corectare de texte/ proiecte/ prezentari

Budget allocation:
>> Distribuirea bugetelor alocate astfel incat sa se obtina cele mai bune rezultate
>> Crearea de media planuri

Consultanta in pitch:
>> Crearea setului de obiective si a dosarului de pitch
>> Participare la prezentari impreuna cu reprezentantii companiei
>> Sfatuirea clientului in alegerea agentiei cu care sa lucreze.
 
Verificati si celelalte servicii Neolevel